Istruzzioni di cuntrollu di u sistema Wim

Istruzzioni di cuntrollu di u sistema Wim

Breve descrizzione:

Enviko Wim Data Logger (Controller) raccoglie dati di sensori di pesatura dinamica (quartz è piezoelettrica), bobina di sensore di terra (detettore di fine laser), identificatore di l'assi è sensore di temperatura, è li processa in infurmazione cumpleta di u veiculu è infurmazione di pesatura, cumpresu u tipu d'assi, l'assi. numeru, wheelbase, numeru di pneumatici, pesu assi, pesu gruppu assi, pesu tutale, rate overrun, vitezza, temperatura, etc. U sustegnu l'identificatore di tippu di veìculu esternu è l'identificatore di l'assale, è u sistema currisponde automaticamente per furmà una infurmazione cumpleta di u veiculu. o almacenamentu cù identificazione di u tipu di veiculu.


Detail di u produttu

I prudutti Enviko WIM

Tags di u produttu

Panoramica di u sistema

U sistema di pesatura dinamica di quartz Enviko adopta u sistema operatore integratu Windows 7, bus PC104 + bus extensible è cumpunenti largu di livellu di temperatura. U sistema hè principalmente cumpostu di controller, amplificatore di carica è controller IO. U sistema raccoglie dati di sensori di pesatura dinamica (quartz è piezoelettrica), bobina di sensore di terra (detettore di fine laser), identificatore di l'assi è sensore di temperatura, è li processa in infurmazione cumpleta di u veiculu è infurmazione di pesatura, cumpresu u tipu d'assi, u numeru di l'assi, l'interasse, i pneumatici. numeru, pesu asse, pesu gruppu assi, pesu tutale, rate overrun, vitezza, temperatura, etc. U sustegnu l'identificatore di tippu di veìculu esternu è l'identificatore di l'asse, è u sistema currisponde automaticamente per furmà una infurmazione cumpleta di u veiculu di carica di dati o di almacenamentu cù u tipu di veiculu. identificazione.

U sistema sustene parechje modi di sensori. U numaru di sensori in ogni carrughju pò esse stabilitu da 2 à 16. L'amplificatore di carica in u sistema soporta sensori impurtati, domestici è hibridi. U sistema supporta u modu IO o u modu di rete per attivà a funzione di cattura di a camera, è u sistema sustene u cuntrollu di output di cattura di fronte, fronte, coda è cattura di coda.

U sistema hà a funzione di rilevazione di u statu, u sistema pò detect u statutu di l'equipaggiu principalu in tempu reale, è pò automaticamente riparà è carica l'infurmazioni in casu di cundizioni anormali; u sistema hà a funzione di cache di dati automaticu, chì pò salvà i dati di i veiculi rilevati per circa a mità di l'annu; u sistema hà a funzione di surviglianza remota, Support desktop remote, Radmin è altre operazione remota, supportu reset remota power-off; u sistema usa una varietà di mezi di prutezzione, cumpresi u supportu WDT à trè livelli, a prutezzione di u sistema FBWF, u sistema di curing software antivirus, etc.

Parametri tecnichi

putenza AC220V 50Hz
gamma di vitezza 0,5 km/h200 km/h
divisione di vendita d = 50 kg
tolleranza di l'assi ± 10% vitezza constante
livellu di precisione di u veiculu Classe 5, Classe 10, Classe 20,5 km/h20 km/h
Precisione di separazione di u veiculu ≥99%
Tassa di ricunniscenza di i veiculi ≥98%
gamma di carica di l'assi 0,5 t40t
Strada di trasfurmazioni 5 corsie
Canale di sensori 32 canali, o à 64 canali
Disposizione di sensori Supporta diversi modi di layout di sensori, ogni corsia cum'è 2pcs o 16pcs sensor to send, supporta una varietà di sensori di pressione.
trigger camera 16 canali DO trigger di output isolatu o modalità di trigger di rete
Finisce a deteczione L'ingressu d'isolazione DI 16 canali cunnetta u signalu di bobina, u modu di rilevazione di fine laser o modalità di fine automatica.
Software di sistema Sistema upirativu WIN7 integratu
Accessu à l'identificatore di l'assi Supporta una varietà di ricunniscenza di l'assi di rota (quarz, fotoelettricu infrarossu, ordinariu) per furmà infurmazione cumpleta di u veiculu
Accessu à l'identificatore di u tipu di veiculu sustene u sistema di identificazione di u tipu di veiculu è forma infurmazione cumpleta di u veiculu cù dati di lunghezza, larghezza è altezza.
Supporta a rilevazione bidirezionale Supporta a rilevazione bidirezionale avanti è inversa.
Interfaccia di u dispusitivu Interfaccia VGA, interfaccia di rete, interfaccia USB, RS232, etc
Deteczione è monitoraghju di u Statu Rilevamentu di u statutu: u sistema rileva u statutu di l'equipaggiu principale in tempu reale, è pò automaticamente riparà è carica l'infurmazioni in casu di cundizioni anormali.
Surveillance remota: supporta u desktop remoto, Radmin è altre operazioni remote, supporta u reset remotu di spegnimentu.
Storage di dati Un discu duru solidu di temperatura larga, supporta l'almacenamiento di dati, logging, etc.
Prutezzione di u sistema Supportu WDT à trè livelli, prutezzione di u sistema FBWF, software antivirus di cura di u sistema.
Ambiente hardware di u sistema Disegnu industriale di temperatura larga
Sistema di cuntrollu di temperatura L'instrumentu hà u so propiu sistema di cuntrollu di temperatura, chì pò monitorà u statutu di a temperatura di l'equipaggiu in tempu reale è cuntrullà dinamicamente l'iniziu è l'arrestu di u fan di l'armadiu.
Utilizà l'ambiente (disegnu di temperatura larga) Temperature di serviziu: - 40 ~ 85 ℃
Umidità relativa: ≤ 85% RH
Tempu di preriscaldamentu: ≤ 1 minutu

Interfaccia di u dispusitivu

ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (7)

1.2.1 cunnessione di l'equipaggiu di u sistema
L'equipaggiu di u sistema hè principalmente cumpostu di controller di sistema, amplificatore di carica è controller di input / output IO

pruduttu (1)

1.2.2 interfaccia di cuntrollu di u sistema
U controller di u sistema pò cunnette 3 amplificatori di carica è 1 controller IO, cù 3 rs232/rs465, 4 USB è 1 interfaccia di rete.

pruduttu (3)

1.2.1 interfaccia amplificatore
L'amplificatore di carica supporta 4, 8, 12 canali (optional) input sensor, output interface DB15, è a tensione di travagliu hè DC12V.

pruduttu (2)

1.2.1 Interfaccia di cuntrollu I / O
Controller d'ingressu è di output IO, cù 16 input isolati, 16 output isolati, interfaccia di output DB37, tensione di travagliu DC12V.

layout di u sistema

Disposizione di sensor 2.1
Supporta diversi modi di layout di sensori cum'è 2, 4, 6, 8 è 10 per corsia, supporta finu à 5 corsie, 32 inputs di sensori (chì ponu esse allargati à 64), è supporta i modi di rilevazione bidirezionale avanti è inversa.

ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (9)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (13)

cunnessione di cuntrollu DI

16 canali di input isolatu DI, supportendu u controller di bobina, detector laser è altri equipaghji di finitura, supportendu u modu Di cum'è optocoupler o input relay. A direzzione avanti è inversa di ogni carrughju sparte un dispositivu finali, è l'interfaccia hè definita cum'è seguita;

A fine di a strada     U numeru di portu di l'interfaccia DI            nota
  No 1 corsia (avanti, retrocede)    1+1- Se u dispusitivu di cuntrollu di a fine hè una output optocoupler, u segnu di u dispusitivu finali deve currisponde à i segnali + è - di u controller IO unu per unu.
   No 2 corsie (avanti, retrocede)    2+2-  
  No 3 corsie (avanti, retrocede)    3+3-  
   No 4 corsie (avanti, retrocede)    4+4-  
  No 5 corsie (avanti, retrocede)    5+5-

DO cunnessione di cuntrollu

16 canali facenu output isolatu, utilizatu per cuntrullà u cuntrollu di u trigger di a camera, supportu u livellu di trigger è u modu di trigger di caduta. U sistema stessu sustene u modu avanti è u modu inversu. Dopu chì a fine di u cuntrollu di trigger di u modu avanti hè cunfigurata, u modu inversu ùn hè micca bisognu di cunfigurazione, è u sistema cambia automaticamente. L'interfaccia hè definita cusì:

Numero di corsia  trigger in avanti Griglia di coda Trigger di direzzione laterale Trigger di direzzione laterale di a coda           Nota
Corsia n ° 1 (in avanti) 1+1- 6+6-  11+11- 12+12- L'estremità di cuntrollu di trigger di a camera hà una fine + -. L'estremità di cuntrollu di trigger di a camera è u segnu + - di u controller IO deve currispondenu unu à unu.
No2 corsia (in avanti) 2+2- 7+7-      
corsia n ° 3 (in avanti) 3+3- 8+8-      
corsia n ° 4 (in avanti) 4+4- 9+9-      
corsia n ° 5 (in avanti) 5+5- 10+10-      
Corsia n ° 1 (inversu) 6+6- 1+1- 12+12- 11+11-

guida d'usu di u sistema

3.1 Preliminari
Preparazione prima di mette l'instrumentu.
3.1.1 set Radmin
1) Verificate se u servitore Radmin hè stallatu nantu à l'instrumentu (sistema di strumenti di fabbrica). S'ellu manca, per piacè installate
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (1)
2)Set Radmin, aghjunghje contu è password
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (4)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (48)ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (47)ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (8)
3.1.2 a prutezzione di u discu di u sistema
1) Eseguisce l'istruzzioni CMD per entra in l'ambiente DOS.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (11)
2) Interrogate u statutu di prutezzione EWF (tipu EWFMGR C: entre)
(1) À questu mumentu, a funzione di prutezzione EWF hè attivata (Statu = ENABLE)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (44)
(Type EWFMGR c: -communanddisable -live enter), è u statu hè disattivatu per indicà chì a prutezzione EWF hè disattivata
(2) In questu mumentu, a funzione di prutezzione EWF hè chjusa (statu = disattivà), ùn hè necessaria alcuna operazione successiva.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (10)
(3) Dopu avè cambiatu i paràmetri di u sistema, stabilisce EWF per attivà
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (44)
3.1.3 Crea un accurtatoghju di partenza automatica
1) Crea un shortcut per correre.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (12)ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (18)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (15)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (16)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (19)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (20)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (21)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (22)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (23)

3.2 Introduzione à l'interfaccia di u sistema
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (25)

3.3 Impostazione di i paràmetri di u sistema
3.3.1 Parametri iniziale di u sistema.
(1) Entra in a finestra di dialogu di i paràmetri di u sistema

ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (26)

(2) Impostazione di paràmetri

ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (32)

a.Set u coefficient di pisu tutali comu 100
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (28)
b.Set IP è numeru portu
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (29)
c.Set a rata di mostra è u canali
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (30)
Nota: quandu aghjurnà u prugramma, mantene a freccia di campionamentu è u canali coherente cù u prugramma originale.
d.Setting Parameter di u sensoru di ricambio
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (39)
4. Entre in u paràmetru di calibrazione
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (39)
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (38)
5.Quandu u veiculu passa in l'area di u sensoru uniformemente (a vitezza cunsigliata hè 10 ~ 15 km / h), u sistema genera novi parametri di pesu.
6.Reload novu paràmetri pisu.
(1) Inserite i paràmetri di u sistema.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (40)
(2) Cliccate Salvà per esce.ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (41)
5. Fine tuning di i paràmetri di u sistema
Sicondu u pesu generatu da ogni sensoru quandu u veiculu standard passa per u sistema, i paràmetri di pesu di ogni sensoru sò regulati manualmente.
1.Set up u sistema.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (40)
2.Adjust u currispundente K-factor secondu u modu di guida di u veiculu.
Sò paràmetri di velocità avanzata, trasversale, inversa è ultra-bassa.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (42)
6.System paràmetru detezzione paràmetru
Stabilite i paràmetri currispondenti secondu i requisiti di rilevazione di u sistema.
ISTRUZIONI DI CONTROLLO DI SISTEMA WIM (46)

Protocolu di cumunicazione di u sistema

Modu di cumunicazione TCPIP, furmatu di campionamentu XML per a trasmissione di dati.

  1. Ingressu di u veiculu: u strumentu hè mandatu à a macchina currispondente, è a macchina currispondente ùn risponde micca.
Capu detective Lunghezza di u corpu di dati (testu di 8 byte cunvertitu in un interu) Corpu di dati (stringa XML)
DCYW

deviceno=Numeru di strumentu

roadno=Strada nr

recno=Numeru seriale di dati

/>

 

  1. Partenza di u veiculu: u strumentu hè mandatu à a macchina currispondente, è a macchina currispondente ùn risponde micca
capu (testu di 8 byte cunvertitu in un interu) Corpu di dati (stringa XML)
DCYW

deviceno=Numeru di strumentu

roadno = Strada No

ricunnosce =Numeru seriale di dati

/>

 

  1. Caricà i dati di pesu: u strumentu hè mandatu à a macchina currispondente, è a macchina currispondente ùn risponde micca.
capu (testu di 8 byte cunvertitu in un interu) Corpu di dati (stringa XML)
DCYW

deviceno =numeru di strumentu

roadno = Strada nru :

recno=Numeru seriale di dati

kroadno=Cruce u segnu di strada ; Ùn attraversate micca a strada per riempie 0

vitezza = vitezza; Unità di chilometru per ora

pesu =pesu tutale: unità: Kg

axlecount=Numeru di assi ;

temperatura =temperatura;

maxdistance=A distanza trà u primu assi è l'ultimu assi, in millimetri

axlestruct=Struttura di l'assi: per esempiu, 1-22 significa un pneumaticu unicu à ogni latu di u primu assi, un pneumaticu doppiu à ogni latu di u sicondu asse, un pneumaticu doppiu à ogni latu di u terzu assi, è u sicondu assi è u terzu assi. sò cunnessi

weightstruct=Struttura di pesu: per esempiu, 4000809000 significa 4000kg per u primu assi, 8000kg per u sicondu assi è 9000kg per u terzu assi.

distancestruct=Struttura di distanza: per esempiu, 40008000 significa chì a distanza trà u primu assi è u sicondu assi hè 4000 mm, è a distanza trà u sicondu assi è u terzu assi hè 8000 mm.

diff1 = 2000 hè a diferenza di millisecondi trà i dati di pesu nantu à u veiculu è u primu sensor di pressione

diff2 = 1000 hè a diffarenza milliseconda trà i dati di pesu nantu à u veiculu è a fine

lunghezza = 18000; lunghezza di u veiculu; mm

larghezza = 2500; larghezza di u veiculu; unità: mm

altezza = 3500; altezza di u veiculu; unità mm

/>

 

  1. Status di l'equipaggiu: u strumentu hè mandatu à a macchina currispondente, è a macchina currispondente ùn risponde micca.
Capu (testu di 8 byte cunvertitu in un interu) Corpu di dati (stringa XML)
DCYW

deviceno=Numeru di strumentu

code="0" Status code, 0 indica normale, altri valori indicanu anormali

msg="" Descrizzione di u statu

/>

 


  • Previous:
  • Next:

  • Enviko hè stata specializata in Sistemi di Pesatura in Movimentu per più di 10 anni. I nostri sensori WIM è altri prudutti sò largamente ricunnisciuti in l'industria ITS.

  • I prudutti cunnessi