Pesa-In-Movimentu è Sistema di Enforcement Direttu

avcsdv (1)

U sistema di rinfurzà direttu hè custituitu da una stazione di ispezione di pesa in muvimentu è un centru di surviglianza, attraversu PL (linea privata) o internet.

U situ di surviglianza hè cumpostu di l'equipaggiu di acquisizione di dati (sensore WIM, loop di terra, camera HD, camera di bola intelligente) è equipamentu di manipulazione di dati (controller WIM, detector di veiculi, video di discu duru, gestore di l'equipaggiu front-end) è equipamentu di visualizazione di informazioni, etc. U centru di monitoraghju hè custituitu da u servitore di l'applicazioni, u servitore di basa di dati, u terminal di gestione, u decodificatore HD, u hardware di u screnu di visualizazione è altre software di piattaforma di dati.Ogni situ di surviglianza raccoglie è processa a carica, u numeru di licenza, l'imaghjini, u video è altre dati di i veiculi chì passanu nantu à a strada in tempu reale, è trasmette i dati à u centru di surviglianza attraversu a reta di fibra ottica.

Principiu di funziunamentu di u sistema di pesa in movimenti

U seguitu hè un schema schematicu di u funziunamentu di u sistema.

avcsdv (2)

Schema schematicu di u principiu di travagliu di a stazione di pesa in muvimentu

1)Pesata dinamica

A pesatura dinamica utilizza cellule di carica disposte nantu à a strada per sente a pressione quandu a pressione di l'assi di u veiculu.Quandu u veiculu cunduce in u loop di terra installatu sottu a strada, hè prestu per esse pesatu.Quandu u pneumaticu di u veiculu cuntatta a cellula di carica, u sensoru principia à detectà a pressione di a rota, genera un signalu elettricu proporzionale à a pressione, è dopu chì u signale hè amplificatu da u terminal di currispondenza di dati, l'infurmazione di carica di l'assi hè calculata da u controller di pesa.Mentre i veiculi abbandunonu u ciclu di terra, u controller WIM calcula u numeru di assi, u pesu di l'assi è u pesu grossu di u veiculu, è a pesa hè cumpleta, mandatu i dati di carica di u veiculu davanti à l'equipaggiu manager.Mentre u controller WIM pò detectà a velocità di u veiculu è u tipu di veiculu.

2) cattura di l'imaghjini di u veiculu / ricunniscenza di a targa di u veiculu

U ricunniscenza di a targa di u veiculu aduprate a camera HD per catturà l'imaghjini di u veiculu per u ricunniscenza di u numeru di a targa.Quandu u veiculu entra in u ciclu di terra, chì

attiva a camera HD in a direzzione di a fronte è di a parte posteriore di u veiculu per catturà a testa, u spinu è u latu di u veiculu, à u stessu tempu, cù l'algoritmu di ricunniscenza fuzzy per uttene u numeru di a targa, u culore di a targa è u culore di u veiculu, etc. A camera HD pò ancu aiutà à detectà u tipu di veiculu è a velocità di guida.

3) Acquisizione di video

A camera di bola integrata installata nantu à u polu di monitoraghju di a strada raccoglie i dati video di guida di u veiculu in tempu reale è l'invia à u centru di monitoraghju.

4) Corrispondenza di fusione di dati

U sottosistema di trasfurmazione è almacenamentu di dati riceve da u sottosistema di cuntrollu WIM, u sottosistema di ricunniscenza / cattura di a targa di u veiculu è i dati di carica di u veiculu, i dati di l'imaghjini di u veiculu è i dati video di u sottosistema di monitoraghju video currispondenu è liganu a carica di u veiculu è i dati di l'imaghjini cù u numeru di a targa. è à u listessu tempu ghjudicà s'ellu u veiculu hè overloaded è overrun secondu u sogliu standard di carica.

5) Promemoria di overrun & overload

Per i veiculi superati è sovraccarichi, u numeru di a targa è i dati di sovraccarichi mandati à a visualizazione di a scheda d'informazione variabile, ricurdendu è inducendu u cunduttore à caccià i veiculi da a strada principale è accetta u trattamentu.

Disegnu di implementazione di u sistema

U dipartimentu di gestione pò stabilisce i punti di surviglianza di i veiculi è i punti di sorveglianza di i veiculi nantu à e strade è i ponti secondu i bisogni di gestione.U modu tipicu di implementazione di l'equipaggiu è a relazione di cunnessione in una direzzione di i punti di surviglianza sò mostrati in a figura seguente.

avcsdv (3)

Schema schematicu di implementazione tipica di u sistema

L'implementazione di u sistema hè divisu in duie parti: u situ di ispezione è u centru di monitoraghju, è e duie parti sò interconnesse per mezu di a reta privata o Internet furnita da l'operatore.

(1) Detezzione in situ

U situ d'ispezione hè divisu in dui setti secondu e duie direzzione di guida, è ogni settore hà quattru fila di sensori di pressione di quartz è duie serie di bobine di sensazione di terra disposte rispettivamente nantu à e duie corsie di a strada.

Trè poli F è dui L poli sò eretti à u latu di a strada.À mezu à elli, trè F bars sò stallati cù pisata inspezione prompt boards, schermi di guida di visualizazione di l'infurmazioni è schede di guida di scaricamentu, rispettivamente.Nant'à i dui L bars nantu à a strada principale sò stallati rispettivamente cù 3 fotocamere snapshot front-end, 1 camera snapshot laterale, 1 camera bola integrata, 3 luci di riempimentu, è 3 fotocamere snapshot posteriore, 3 luci di riempimentu.

1 controller WIM, 1 computer industriale, 1 detector di veiculi, 1 videoregistratore di discu duru, 1 interruttore di 24 porti, un transceiver in fibra ottica, l'alimentazione è l'equipaggiu di terra di prutezzione di i fulmini sò rispettivamente implementati in l'armadiu di cuntrollu stradale.

8 camere d'alta definizione, 1 camera di cupola integrata, 1 controller WIM è 1 computer industriale sò cunnessi à un switch 24-port attraversu un cable di rete, è l'urdinatore industriale è u detector di veiculi sò direttamente cunnessi.U screnu di a guida di visualizazione di l'infurmazioni hè cunnessu à u switch 24-port attraversu un paru di transceivers in fibra ottica

(2) Centru di Monitoraghju

U centru di surviglianza implementa 1 switch, 1 servitore di basa di dati, 1 computer di cuntrollu, 1 decoder d'alta definizione è 1 set di grandi schermi.

Prucessu di cuncepimentu di l'applicazione

1) A camera di bola intelligente integrata raccoglie l'infurmazioni video stradali di u puntu d'ispezione in tempu reale, a almacena in u videoregistratore di discu duru, è manda u flussu di video à u centru di monitoraghju in tempu reale per a visualizazione in tempu reale.

2) Quandu ci hè un veiculu nantu à a strada chì entra in u loop di terra in a prima fila, u loop di terra genera un currente oscillante, chì attiva a camera di ricunniscenza di a targa / foto di istantanee per piglià ritratti di a parte anteriore, posteriore è laterale di u veiculu, è à u listessu tempu informa u sistema di pesatura per preparà per cumincià à pisà;

3) Quandu a rota di u veiculu tocca u sensoru WIM, u sensoru di pressione di quartz cumencia à travaglià, raccoglie u signale di pressione generatu da a rota, è u manda à l'instrumentu di pesa per trasfurmà dopu esse amplificatu da a carica;

4) Dopu chì l'instrumentu di pesatura eseguisce a cunversione integrale è u processu di compensazione nantu à u signale elettricu di pressione, l'infurmazioni cum'è u pesu di l'assi, u pesu grossu è u numeru di assi di u veiculu hè ottenuta, è mandata à l'urdinatore industriale per un prucessu cumpletu;

5) A camera di ricunniscenza / cattura di a targa ricunnosce u numeru di a targa, u culore di a targa è u culore di a carrozzeria di u veiculu.I risultati di l'identificazione è e foto di u veiculu sò mandati à l'urdinatore industriale per u processu.

6) L'urdinatore industriale abbina è lega i dati rilevati da l'instrumentu di pesatura cù u numeru di a targa di u veiculu è altre informazioni, è paraguna è analizà u standard di carica di u veiculu in a basa di dati per determinà se u veiculu hè sovraccaricatu o micca.

7) Se u veiculu ùn hè micca sovraccaricatu, l'infurmazioni di sopra seranu guardate in a basa di dati è mandate à a basa di dati di u centru di monitoraghju per u almacenamentu.À u listessu tempu, u numeru di a targa di u veiculu è l'infurmazioni di carica seranu mandati à u display LED di guida di l'infurmazioni per a visualizazione di l'infurmazioni di u veiculu.

8) Se u veiculu hè sovraccaricatu, i dati di u video stradale in un periudu di tempu prima è dopu à a pesatura seranu cercati da u videoregistratore di discu duru, ligatu à a targa, è mandati à a basa di dati di u centru di monitoraghju per u almacenamentu.Andà à l'indicazione LED di guida di l'infurmazioni per vede l'infurmazioni di u veiculu, è induce u veiculu à trattà immediatamente.

9) Analisi statistiche di i dati di monitoraghju in situ, generà rapporti statistici, furnisce e dumande di l'utilizatori, è affissendu nantu à u grande schermu di splicing, à u stessu tempu, l'infurmazioni di sovraccarichi di veiculi ponu esse mandati à u sistema esternu per facilità u prucessu di l'applicazione di a lege.

Disegnu di l'interfaccia

Ci sò rilazioni di interfaccia interna è esterna trà i diversi sottosistemi di u sistema di infurzazione diretta per a sovraccarica di veiculi, è ancu trà u sistema è u sistema di centru di surviglianza esterna.A relazione di l'interfaccia hè mostrata in a figura sottu.

avcsdv (4)

a relazione di l'interfaccia interna è esterna di u sistema

Disegnu di l'interfaccia interna:Ci hè 5 tippi di u sistema di rinfurzà direttu per a sovraccarichi di veiculi.

(1)Interfaccia trà u sottosistema di pesatura è u sottosistema di trasfurmazioni di l'infurmazioni è di almacenamentu
L'interfaccia trà u sottosistema di pesatura è u sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu tratta principalmente di flussu di dati bidirezionale.U sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu manda struzzioni di cuntrollu di l'equipaggiu è di cunfigurazione à u sottosistema di pesatura, è u sottosistema di pesatura manda u pesu di l'assi di u veiculu misuratu è altre informazioni à u sottosistema di trasfurmazioni è di almacenamentu di l'infurmazioni per u processu.

(2) Interfaccia trà u sottosistema di ricunniscenza / cattura di a targa è u sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamiento

L'interfaccia trà u sottosistema di ricunniscenza / cattura di a targa è u sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu si tratta principalmente di flussu di dati bidirezionale.À mezu à elli, u sottosistema di trasfurmazioni di l'infurmazioni è di almacenamentu manda struzzioni di cuntrollu è di cunfigurazione di u dispositivu à u sottusistema di ricunniscenza / cattura di licenze d'alta definizione, è u sottusistema di ricunniscenza / cattura di targhe in alta definizione manda a targa di u veiculu ricunnisciutu, u culore di a targa, u culore di u veiculu. è altri dati à u sistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di cattura per u processu.

( 3 ) Interfaccia trà u sottosistema di monitoraghju video è u sottosistema di trasfurmazioni di l'infurmazioni è di almacenamentu

L'interfaccia trà u sottosistema di monitoraghju video è u sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu tratta principalmente di flussu di dati bidirezionale.U sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu manda struzzioni di cuntrollu di l'equipaggiu è di cunfigurazione à u sottosistema di monitoraghju video, è u sottosistema di monitoraghju video manda dati cum'è l'infurmazioni video in situ di l'applicazione di a lege à u sottosistema di trasfurmazioni di l'infurmazioni è di almacenamentu per u processu.

(4)Interfaccia di u sottosistema di guida di visualizazione di l'infurmazioni cù u Subsistema di Trattamentu di l'Informazione è di Storage

L'interfaccia trà u sottosistema di guida di visualizazione di l'infurmazioni cù u sottosistema di trasfurmazione di l'infurmazioni è di almacenamentu tratta principalmente di flussu di dati unidirezionale.U sottosistema di trasfurmazioni di l'infurmazioni è di almacenamentu manda dati cum'è a targa, a capacità di carica, u sovrappesu è l'infurmazioni d'avvertimentu è di guida di i veiculi chì passanu nantu à a strada à u sottosistema di guida di visualizazione di l'infurmazioni.

(5)Trattamentu di l'infurmazione è Sottosistema di Storage è Interfaccia di Sottosistema di Gestione di Dati
L'interfaccia trà u sottosistema di trasfurmazioni è di almacenamentu di l'infurmazioni è u sottosistema di gestione di dati di u centru di surviglianza tratta principalmente di flussu di dati bidirezionale.Frà elli, u sottosistema di gestione di dati manda dati basi cum'è u dizziunariu di dati è i dati d'istruzzioni di cuntrollu di l'equipaggiu di campu à u sottosistema di trasfurmazioni è di almacenamentu di l'infurmazioni, è u sottosistema di trasfurmazioni di dati è di almacenamento manda l'infurmazioni di pesu di u veiculu, pacchetti di dati di sovraccarichi, dati video in diretta è imàgine di veiculi, targhe è altre informazioni di dati raccolte in situ à u sottosistema di gestione di dati.

Disegnu di l'interfaccia esterna

U sistema di infurzazione diretta di u veiculu di sovraccarico pò sincronizà e dati in tempu reale di u situ d'ispezione à altre piattaforme di trasfurmazioni di l'affari, è pò ancu sincronizà l'infurmazioni di sovraccarichi di u veiculu à u sistema di applicazione di a lege cum'è a basa per l'applicazione di a lege.

acvad (2)

Enviko Technology Co.,Ltd

E-mail: info@enviko-tech.com

https://www.envikotech.com

Uffiziu di Chengdu: N ° 2004, Unità 1, Edificiu 2, N ° 158, Tianfu 4th Street, Zona Hi-tech, Chengdu

Uffiziu di Hong Kong: 8F, Cheung Wang Building, 251 San Wui Street, Hong Kong

Factory: Building 36, Jinjialin Industrial Zone, Mianyang City, Sichuan Province


Tempu di Postu: Mar-12-2024