Custruendu un sistema di u veiculu autònumu richiede parechje parte, ma unu hè più impurtante è cuntruversa chì l'altru. Stu cumpunente impurtante hè u sensore di u lidar.
Questu hè un dispusitivu chì percepisce u ambiente 3D circundante per emettendu un fasciu laser è riceve u fasciu riflessu. Affari autodidiri per l'alfabetu, Uber è Toyota Rely Thenly in Lidar per aiutà à situà i carte dettagliati è identificà i pedoni. I migliori sensori ponu vede i dettagli di uni pochi centimetri da 100 metri di distanza.
In a corsa in a cummercializazione di e vitture auto-guida, a maiò parte di i cumpagnie di u lidar cum'è essenziale (Tesla hè una eccezzioni perchè si basa solu in camere è radar). I sensori di radar ùn vedenu micca assai dettagli in cundizioni di luce bassa è luminose. L'annu l'annu, una vittura di Tesla s'amracciava in un trailer in un trattore, uccidendu u so driver, largamente perchè u software di l'autopilot hà fiascatu u corpu di a trailer da u celu luminoso. Ryan eustice, vicepa di Toyota di guidà autònumu, m'hà dettu recentemente chì hè una "dumanda aperta" - sia un sistema di sicurezza di u sensu di menu avanzatu senza ellu.
Ma a tecnulugia di autodiscienza hè di avanzà cusì veloce chì a industria nascente soffre da u lag radar. Inclendu i sensori di Leidaria è a vende un leggeru relativamente è a tecnulugia ùn era micca una maturu abbastanza di milioni di vitture.
Se vi piglia un ochju à i prototipi d'oghje oghje, ci hè un prublema evidente: i sensori di Lidar sò voluminosi. Hè per quessa chì i veiculi sò testati da l'unità di guida è alfabete è l'alfabetu di a cupola negra in cima, mentre u TOYOTA è Uber anu una tela a dimensione di un caffè.
I sensori di lega sò ancu assai caru, custanu millaie o ancu decine di millaie di dollari ognunu. A maiò parte di i veiculi anu pruvatu eranu equipati cun multiple leidars. A dumanda hè diventata ancu un prublema, malgradu u numeru relativamente chjucu di veiculi di prova nantu à a strada.
Tempu post: Apr-03-2022