Più di 270 000 teste di pesatura senza stop sò stati cumpletati, è u sistema di applicazione di a lege fora di u situ in u distrettu di Chenggong hè statu efficace.

In u lugliu di questu annu, u Distrettu di Chenggong di Kunming City hà introduttu i mezi scientifichi è tecnologichi per cuntrullà u cumpurtamentu illegale di i veiculi di overloading è overloading.U 1 di nuvembre, u ghjurnalistu hà amparatu da u Distrettu di Chenggong Governance of Illegal Overloaded Vehicles Work Leading Group Office chì, dapoi l'apertura ufficiale di u primu settore di l'autostrada overloading off-site sistema di applicazione di a lege in Chenggong District, più di 270.000 teste di pesatura senza stop. sò stati cumpletati, è "l'applicazione di a lege fora di u situ" hè diventatu un puntu di partenza impurtante per u travagliu "sovraccarico" in u District di Chenggong.

scavu (1)

Sicondu i rapporti, in u passatu, a gestione di i veiculi overrun è overload principarmenti s'appoghjanu nantu à tattiche di folla, chì ùn solu ùn costanu assai risorse di manpower è materiali, ma ancu l'effettu ùn era micca evidenti, chì era un "puntu di dolore" maiò. u dipartimentu di gestione di u trasportu.In ordine per scioglie stu puntu di dulore, u Dipartimentu di u Distrettu di Chenggong di overloading hà introduttu i mezi scientifichi è tecnologichi per affruntà i veiculi oversized è overloaded "in linea", è u travagliu di overloading hà cambiatu da scala di manpower à efficienza scientifica è tecnologica, eliminendu a necessità. per a rilevazione in situ è ​​l'applicazione di a lege, è a migliurà l'effettu generale di l'applicazione di a lege."Pà di prumove a gestione in ciclu chjusu à grande scala di u travagliu di super-cuntrollu, l'Uffiziu di Trasportu di u Distrettu di Chenggong hà lanciatu ufficialmente u primu sistema di applicazione di a lege fora di u situ per u cuntrollu di l'autostrada in u Distrittu di Chenggong in lugliu di questu annu, è hà realizatu. l'applicazione di a lege fora di u situ di u super-governu à u K3311 + 200 metri di l'Autostrada Naziunale G213 (via bidirezionale vicinu à l'interscambio Lianda).A persona pertinente incaricata di l'Uffiziu di Trasportu di u Distrittu di Chenggong, Kunming City hà dettu."Dapoi u lanciamentu di u sistema autònumu di l'applicazione di a lege ultra-off-site, a nostra intensità di travagliu hè diventata più bassa, è a nostra efficienza di u travagliu hè stata ancu assai migliurata".U persunale di l'Uffiziu di Governanza di u Distrettu di Chenggong hà dettu.

scavu (2)

Sicondu i rapporti, u sistema di l'applicazione di a lege fora di u situ pò aduprà a cellula di carica per cullà u pesu di u veiculu, u numeru di l'assi, a carica di l'assi, a velocità è altre dati nantu à a violazione di l'overrun è di a sovraccarico di a ricerca è di u ghjudiziu in tempu reale, per u veiculu suspettatu, attraversu a scena di u grande schermu è i missaghji di testu per a notificazione illegale, u persunale di gestione à traversu u terminal mobile, l'avvisu anticipatu di a piattaforma è altre manere di trattà cù i veiculi illegali.Dapoi u 1 di lugliu, u primu settore di u sistema di applicazione di a lege fora di u situ per u cuntrollu di l'autostrada hè statu ufficialmente lanciatu, è più di 270 000 teste di pesatura non-stop sò stati cumpletati, è "l'applicazione di a lege fora di u situ" hè diventatu un puntu di partenza impurtante per travagliu "over-control".

U cumpletu è l'usu di u sistema di applicazione di a lege fora di u situ ùn solu risparmia risorse umane è materiali, ma ancu migliurà assai l'efficienza di u travagliu.A piattaforma di surviglianza scientifica è tecnologica è u sistema di gestione di casi digitale ponu realizà a cullizzioni di dati, a ricerca di u cumpurtamentu è u ghjudiziu, l'abbinamentu di dati è l'avvisu precoce illegale di i veiculi di trasportu di carichi."Se u camionu hè fora di limitu, u screnu elettronicu nantu à u latu di a strada vi vede automaticamente un missaghju rossu per avvisà u cunduttore di camion".A persona pertinente incaricata di l'Uffiziu di Governanza di u Distrettu di Chenggong hà dettu.Finu à avà, u Distrettu di Chenggong hà rializatu l'applicazione di a lege fora di u situ in a G213 National Highway K3311 + 200 metri (lane bidirezionale vicinu à l'interscambio Lianda), chì hà da ghjucà un rolu pusitivu in a migliurà l'efficienza di u trafficu stradale, assicurendu a sicurità di u trafficu, allargendu a strada. vita è migliurà l'efficienza di l'applicazione di a lege di u dipartimentu di l'amministrazione stradale.

scavu (3)

Inoltre, l'usu di sistemi di applicazione di a lege fora di u situ rende ancu l'applicazione di a lege più standardizzata.A persona pertinenti incaricata di l'Uffiziu di Governanza di u Distrettu di Chenggong hà dettu à i ghjurnalisti: "A camera pò catturà è identificà u fronte, a parte posteriore è u latu di i veiculi chì passanu, è generà a retenzione di video in alta definizione. U persunale di u fondu pò riviseghjà è cunfirmà i risultati di i veiculi. ghjudiziu sistemu, è issuà un avvisu di viulenza, è tuttu u prucessu pò esse arregistrata. "U sistema fora di u situ di l'applicazione di a lege registra è archivia a gestione è l'applicazione di a lege di u super-governance à traversu u testu, l'imaghjini, etc., chì ponu rializà. tuttu u prucessu di tracce è a gestione retrospectiva, chì ùn solu rinforza l'applicazione di e dati registrati in a surveglianza è a valutazione, u creditu è ​​a supervisione, ma ancu standardizza in modu efficace a gestione è u cumpurtamentu di l'applicazione di a lege. , à a consegna di avvisi di cumportamentu illegale, decisioni di penalità, consegna di documentu, ricordi di infurzazioni, etc., ogni prucessu di operazione di u modu di applicazione di a lege fora di u situ hè interlocking, è l'evidenza hè abbastanza, chì migliurà assai a standardizazione di l'applicazione di a lege.A persona rispunsevuli hà dettu.

acvad (2)

Enviko Technology Co.,Ltd

E-mail: info@enviko-tech.com

https://www.envikotech.com

Uffiziu di Chengdu: N ° 2004, Unità 1, Edificiu 2, N ° 158, Tianfu 4th Street, Zona Hi-tech, Chengdu

Uffiziu di Hong Kong: 8F, Cheung Wang Building, 251 San Wui Street, Hong Kong

Factory: Building 36, Jinjialin Industrial Zone, Mianyang City, Sichuan Province


Tempu di Postu: Mar-08-2024