Comparazione di e prestazioni di diversi sensori di pesatura dinamica di quartz

acvad (1)

1. In quantu à i principii tecnichi, i sensori di quartz (Enviko è Kistler) adoptanu a tecnulugia piezoelettrica cumplettamente digitale cù una velocità di acquisizione più veloce, è ponu ottene carichi di rota segmentati.I sensori di piegatura / piastra piatta è i sensori di strain gauge utilizanu struttura meccanica è principi di strain gauge, cù una precisione ligeramente più bassa.

2. Sensori di quartz è sensori di strain gauge anu una distruzzione di stallazione più chjuca à a superficia stradale, mentre chì i sensori di piegatura / flat plate anu una zona affettata più grande.

3. In quantu à u prezzu, i sensori di piegatura / flat plate sò relativamente più prezzu, mentre chì i sensori di quartz è strain gauge sò più caru.

4. A vita di serviziu hè di circa 3-5 anni per tutti i sensori.

5. A precisione di u pesu pò ghjunghje à a classa 2, 5 è 10 per tutti i sensori.

6. A stabilità hè bona per tutti i sensori sottu 50km / h.I sensori di quartz anu una stabilità megliu sopra à 50 km / h.

7. I sensori di quartz ùn sò micca affettati da a temperatura, mentri àutri sensors necessitanu compensazione.

8. I sensori di quartz è strain gauge sò megliu à detectà a guida anormali cà i sensori di piegatura / flat plate.

9. I sensori di quartz è strain gauge anu esigenze di stallazione più altu, mentre chì i sensori di piegatura / flat plate anu esigenze più bassu.

10. U sintimu di guida di u veiculu hè più notu per i sensori di piegatura / piattu flat, mentri àutri ùn anu micca impattu.

11. A durata di ricustruzzione ottima hè di circa 36-50 metri per tutti i sensori.

Comparazione di e prestazioni di diversi sensori di pesatura dinamica di quartz

Elementu comparativu

Sensore di quartz (Enviko)

Sensore di quartz (Kistler)

Piegatura / Piastra piatta

Sensore di striscia (Intercomp)

Principi tecnichi

1. Sensore piezoelettricu cumpletamente digitale, A velocità di acquisizione hè 1000 volte quella di i sensori di calibre di resistenza.

2.Incomplete a misura di a carica di a rota, u pesu di a sola rota hè recullatu in segmenti chì ponu riflette cumplettamente u pesu attuale di a carica di a rota.

1. Sensore piezoelettricu cumpletamente digitale, A velocità di acquisizione hè 1000 volte quella di i sensori di calibre di resistenza.

2.Incomplete a misura di a carica di a rota, u pesu di a rotella unica hè recullata in segmenti, chì ponu riflette cumplettamente u pesu attuale di a carica di a rota.

1.Struttura cumminata meccanica, sensors individuali è platti azzaru sò cumpostu di strutture fisiche

2.U principiu di strain gauge di resistenza, quandu u sensoru hè sottumessu à a forza, pruducerà a deformazione meccanica, è a dimensione di a deformazione meccanica rifletterà a dimensione di a forza.

Sensore di tensione di resistenza integrale, quandu u sensoru hè stressatu, pruducerà a deformazione meccanica, è a quantità di deformazione meccanica rifletterà a quantità di forza.

Disposizione di stallazione

A quantità di grooves hè minimu è u dannu à a superficia di a strada hè minimu.L'area media di scavi hè menu di 0,1 metri quadrati per via

A quantità di grooves hè minimu è u dannu à a superficia di a strada hè minimu.L'area media di scavi hè menu di 0,1 metri quadrati per via.

Distrughje 6 metri quadrati di superficia stradale / corsia

A quantità di grooves hè minimu è u dannu à a superficia di a strada hè minimu.L'area media di scavi hè menu di 0,1 metri quadrati per via.

prezzu

normale

caru

prezzu

caru

A vita di serviziu

3 ~ 5 anni

3 ~ 5 anni

1-3 anni

3 ~ 5 anni

Precisione di pesa

CLASSE 2, 5, 10

CLASSE 2, 5, 10

CLASSE 5, 10

CLASSE 2, 5, 10

Stabilità sottu à 50 km

Stabilizà

Stabilizà

Megliu

Stabilizà

Stabilità di più di 50 km

Megliu

Megliu

Stabilizà

Stabilizà

Fattori chì afectanu a precisione

nimu

nimu

Affettatu da a temperatura, un sensoru di compensazione di temperatura o una compensazione di l'algoritmu hè necessariu

Affettatu da a temperatura, un sensoru di compensazione di temperatura o una compensazione di l'algoritmu hè necessariu

Strada di deteczione di guida anormale-crossing Pavimentazione piena, a precisione di u pesu ùn hè micca affettata Pavimentazione piena, a precisione di u pesu ùn hè micca affettata Pavimentazione piena, cresce u numeru di sensori integrati Pavimentazione piena, a precisione di u pesu ùn hè micca affettata
Rilevazione di guida anormale-disparità di scontru Disposizione speciale risolve a precisione di cucitura imprecisa Nisun layout ottimizzatu micca affettatu Nisun layout ottimizzatu
Rilevazione di guida anormale-pesa di fuga Disposizione multifila, ùn pò esse saltata Disposizione multifila, ùn pò esse saltata facile à saltà Disposizione multifila, ùn pò esse saltata
Prucessu di stallazione Prucessu strettu di stallazione Prucessu strettu di stallazione Versa integrale, esigenze di prucessu di stallazione bassu Prucessu strettu di stallazione
Sia u drenaje hè necessariu nimu nimu bisognu nimu
S'ellu affetta u driver nimu nimu Sentu evidenti nimu
Sia chì influenza a sicurità di u trafficu nimu nimu A superficia di a piastra d'acciaio hè grande, u tempu di pioggia hà un impattu maiò nantu à i veiculi d'alta velocità, è ci hè una pussibilità di sideslip laterale. nimu
A ricustruzione ottimale di u pavimentu necessitava una lunghezza Sottu 8 corsie in e duie direzzione, da 36 à 40 metri Sottu 8 corsie in i dui sensi 36 à 40 metri Sottu 8 corsie in i dui sensi, da 36 à 40 metri Sottu 8 corsie in i dui sensi, da 36 à 40 metri
A ricustruzione ottimale di u pavimentu necessitava una lunghezza Più di 8 corsie in i dui sensi, 50 metri Più di 8 corsie in i dui sensi, 50 metri Più di 8 corsie in i dui sensi, 50 metri Più di 8 corsie in e duie direzzione 50 metri

In riassuntu, i sensori di quartz anu un rendimentu generale megliu, ma i prezzi più alti, mentre chì i sensori di piegatura / piastra piatta anu un vantaghju di costu, ma una precisione è stabilità ligeramente più bassa.A suluzione ottima dipende da i bisogni specifichi di u prugettu.

acvad (2)

Enviko Technology Co.,Ltd

E-mail: info@enviko-tech.com

https://www.envikotech.com

Uffiziu di Chengdu: N ° 2004, Unità 1, Edificiu 2, N ° 158, Tianfu 4th Street, Zona Hi-tech, Chengdu

Uffiziu di Hong Kong: 8F, Cheung Wang Building, 251 San Wui Street, Hong Kong

Factory: Building 36, Jinjialin Industrial Zone, Mianyang City, Sichuan Province


Tempu di post: 25-Jan-2024