L'overloading hè diventatu una malatia stubborn in u trasportu stradale, è hè stata pruibita ripetutamente, purtendu periculi nascosti in tutti l'aspetti. I furgoni sovraccarichi aumentanu u risicu di accidenti di trafficu è danni à l'infrastruttura, è ancu portanu à una cumpetizione ingiusta trà "sovraccarichi" è "micca sovraccarichi". Per quessa, hè assai impurtante per assicurà chì u camione risponde à i reguli di pesu. Una nova tecnulugia attualmente in sviluppu per monitorà più efficacemente è rinfurzà i sovraccarichi hè chjamata tecnulugia Weigh-In-Motion. A tecnulugia Weigh-in-Motion (WIM) permette à i camioni di pisà nantu à a mosca senza alcuna disrupzione di l'operazioni, chì aiuterà i camioni viaghjà in modu più sicuru è più efficiente.
I camioni sovraccarichi ponenu una seria minaccia per u trasportu stradale, aumentendu u risicu per l'utilizatori di a strada, riducendu a sicurezza stradale, affettendu seriamente a durabilità di l'infrastruttura (pavimenti è ponti) è affettendu a cumpetizione leale trà l'operatori di trasportu.
Basatu nantu à parechji svantaghji di a pesa statica, per migliurà l'efficienza per via di a pesatura automatica parziale, a pesa dinamica à bassa velocità hè stata implementata in parechji posti in Cina. A pesatura dinamica à bassa velocità implica l'usu di bilance à rota o à l'assi, principarmenti dotate di cellule di carica (a tecnulugia più precisa) è installate nantu à piattaforme di cimentu o asfaltate da almenu 30 à 40 metri di lunghezza. U software di u sistema di acquisizione è di trasfurmazioni di dati analizeghja u signale trasmessu da a cellula di carica è calcula accuratamente a carica di a rota o di l'assi, è a precisione di u sistema pò ghjunghje à 3-5%. Questi sistemi sò stallati fora di viaghji, in spazii di pesatura, cabine di pedaggio o qualsiasi altra zona cuntrullata. U camionu ùn hà micca bisognu di piantà quandu passa per questa zona, sempre chì a decelerazione hè cuntrullata è a vitezza hè generalmente trà 5-15 km / h.
Pesata dinamica à alta velocità (HI-WIM):
A pesatura dinamica à alta velocità si riferisce à i sensori installati in una o più corsie chì misuranu i carichi di l'assi è di i veiculi mentre questi veiculi viaghjanu à velocità normale in u flussu di trafficu. U sistema di pesatura dinamica à alta velocità permette di pisà quasi tutti i camioni chì passanu per una sezione di strada è di registrà misure individuali o statistiche.
I vantaghji principali di a Pesatura Dinamica High Speed (HI-WIM) sò:
sistema di pesatura cumplettamente autumàticu;
Pudete registrà tutti i veiculi - cumpresa a vitezza di u viaghju, u numeru di assi, u tempu passatu, etc.;
Pò esse retrofittatu basatu annantu à l'infrastruttura esistenti (simili à l'ochji elettronichi), ùn hè micca necessariu infrastruttura supplementaria, è u costu hè raghjone.
I sistemi di pesatura dinamica à alta velocità ponu esse aduprati per:
Registrate carichi in tempu reale nantu à i travaglii di strada è ponte; cullizzioni di dati di trafficu, statistiche di trasportu, sondaggi ecunomichi, è i prezzi di i pedaghji stradali basati nantu à i carichi è i volumi di u trafficu attuale; L'ispezione di pre-screening di camioni sovraccarichi evita l'ispezioni inutili di camioni carichi legalmente è migliurà l'efficienza operativa.
Tempu di Postu: Apr-03-2022